Cum cumpăr?
Descrierea procedurii de cumpărare prin adăugarea în lista de cumpărături, în coșul de cumpărături al produselor.
1. După alegerea produsului pe care doriți să comandați, cu ajutorul butonului ”Adaugă în coș”, care găsiți pe pagina produsului ales, adăugați produsul în coșul de cumpărături.
2. După ce ați ales toate produsele dorite și ați adăugat în coșul de cumpărături, pe partea superioară al paginii găsiți butonul ”Coșul meu” prin care puteți să vizualizați conținutul coșului dumneavoastră de cumpărături.
3. Dacă considerați că ați ales toate produsele dorite din magazinul online Melinda Instal, puteți să continuați procedura de cumpărare cu finalizarea comenzii prin butonul ”Finalizare comandă”. În parte aceasta a procedurii de finalizare o să aveți și posibilitatea de a valorifica punctele de loialitate câștigate prin cumpărăturile anterioare.
4. La următorul pas ”CONTAC”, ”Cum vă putem contacta?” sau ”Autentificare” trebuie completate toate câmpurile goale, cu datele dumneavoastră de contact.
Dacă aveți un cont utilizator creat deja, nu aveți altceva de făcut decât să vă autentificați prin pasul respectiv.
5. Pe următoarea pagină ”LIVRARE” trebuie completate datele de livrare, adică adresa completă și corectă unde doriți să fie livrată comanda dumneavoastră.
Cealaltă metodă de a ajunge la produsele comandate de dumneavoastră este preluarea personală dintr-un magazin Melinda Instal.
6. La pasul ”PLATA” trebuie să selectați metoda de plată ”Selectați metoda de plată”. Dacă ”Adresa de facturare” se diferă de adresa de livrare, trebuie să introduceți adresa de facturare preferată de dumneavoastră.
7. Ultimul pas al procedurii de cumpărare este bifarea câmpului ”Am luat la cunoștință și accept Termeni și condiții, Politica de confidențialitate.” și trimiterea comenzii prin apăsarea butonului ”TRIMITE COMANDA”. După apăsarea butonului ”TRIMITE COMANDA”, veți primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.
8. După înregistrarea comenzii veți fii contactat telefonic pe numărul de telefon trecut de dumneavoastră în ”CONTACT”, de un asistent comercial webshop Melinda Instal pentru confirmarea comenzii și clarificarea eventualelor nelămuriri legate de produs sau comandă.
9. În continuare după convorbirea telefonică cu asistentul comercial, responsabilul comenzii dumneavoastre, începe să prelucreze comanda respectivă. Când este finalizat procesul de prelucrare a comenzii, veți primi un alt e-mail automat cu statusul schimbat al comenzii.
10. În final, pe numărul de telefon trecut de dumneavoastră în ”CONTACT”, o să primiți un SMS cu numele firmei de curierat cu care se trimite comanda și numărul AWB-ului ca să puteți urmări statusul coletului dumneavoastră pe pagina de web al curierului.